woensdag 22 april 2009

Ding 14


Ik gebruik al jaren MSN messenger. De laste periode had ik ook Skype op mijn pc. Maar sinds kort heb ik me aangemeld bij Meebo. Wanneer je al een MSN account hebt Hoef je alen maar in te loggen bij Meebo. De voordeel is dat je geen software hoeft te downloaden op je PC om te chatten. Dit is bij MSN wel het geval.

Voor de rest zie ik bij de chatfunctie van Meebo weinig verschil met andere Instant Messaging programma's. Als wij als bibliotheken willen zijn waar de klanten zijn dan zullen we iets met Instant messaging moeten doen. Bijvoorbeeld directer via internet klantvragen te beantwoorden.

Ik Heb nu via mijn eigen weblog een chatvenstertje gekoppeld

1 opmerking:

  1. Goed over nagedacht! Er is inderdaad weinig verschil bij chatfuncties van de diverse programma's, net welke je aan gewend bent.
    Groeten,
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen